6 months already ♥
was posted at 06:09 with 0 comments
Assalamualaikum :-) Hai. Dah lama aku tak update blog. Yeah rindu aku? Tahu dah. Ahaks ~ Gurau je. Lol

6 months? Apa yang 6 months? Aku pregnant 6 months? Kahkahkah takyah caya. Merepek ah tu kalau pregnant. Kahwin pun tak -.- Haha. Okay ekceli aku dah 6 months dengan icam. Yeah, 6 bulan. It not a short period dude. Ngeeeee dengan sabar, setia, jujur dan sayang aku boleh bertahan sampai tahap camnie dengan dia. Takpernah lagi dengan orang lain aku stay lama macam nie. Even aku jauh dengan dia ah kan, aku tahu dia setia dengan aku. Kaann sayang kaann? You tak curang kan? Hmm i tahu tu :) K, insyaallah aku akan kekalkan hubungan nie sampai kitorang 1 year. Ye, aku tahu aku boleh kekal dengan dia sampai 1 year. Aku tahu tu. Hmm.....

Dear you,
Hai sayang :-) 23 haribulan nie anny kita kan? I harap you ingat lah. I tahu you ingat anny kita kan. Kan? Hm i nak cakap yang i sayangkan you sangat-sangat. We have been through this together for 6 months baby. Its not a short period. If 6 bulan kita boleh hadapi nie sama-sama, kenapa tak setahun kan sayang? :) You dah janji dengan i yang you takkan tinggalkan i, takkan biarkan i sesorang, takkan buat i menangis. You nak tengok i happy je kan? Ye, selama i dengan you, i happy sangat sayang. Sebab tu i boleh tersenyum sambil update entry nie :) You ada cakap kan, walaupun kita jauh, hati kita selalu dekat kan? You pun janji yang you takkan curang dengan i kan? I pegang semua janji you tu sayang :-) Sumpah i cakap, i sayangkan you.Sayang sangat sangat. I mintak maaf pasal attitude i dengan you. I tahu i layan you kurang. Ada je yang tak kena kan. Hm im sorry :( Sorry sangat-sangat. Sayang, i janji i takkan sia-siakan you. I sayangkan you. I harap you tak macam ex i semua tu. I tahu you boleh jaga i, boleh bahagiakan i. Kan? :') Sayang, i  harap sangat one day kita boleh jumpa. I teringin sangat nak jumpa you. To hold one another, to kiss one another, to  laugh, to cry together. I nak sangat macam tu :-) Even i selalu merajuk, marah, sakit hati and so on dengan you, tapi you sabar pujuk i kan. Tak pernah mengeluh. Kalau i merajuk then tak reply text, tak angkat call, sampai dapat you call i kan? Hihi :') you sweet sangat sayang <3 Andd, bila i dengar suara you menangis bila pujuk i, i tahu you ikhlas sayangkan i. Sayang, Happy 6 months anniversary ♥ I love you all of my heart baby x No one can replace you in my heart. No one can be better than you and thanks for everything. I love you Hairysham Hazlan <3

I cannot be perfect to you, but im tryin' to be perfect at your eyes :-)