Thats what we called JODOH :)
was posted at 07:14 with 0 comments
Assalamualaikum. Saya dengan ini mengisytiharkan besok raya. Haha k tipu ._. eh korang, amacam puasa? Okay? Ada yang ponteng tak? Haha mesti ada en en? Alah, taknak ngaku letew. Haha :p Okay harinie bukan nak cakap pasal puasa. Harinie nak cakap pasal kahwin awal. Yeah, i know it sounds crazy. Haha but its fact. Okay cerita dia camnie .......................................................

Tadi aku dok mengusha account twitter member aku nie, pastu terjumpa lah dia retweet something. Dia cakap pasal video kahwin awal. Aku pun apa lagi, try ah bukak. Dekat yotube. Pastu tengok tajuk video tu 'Perkahwinan Syafiq(16 tahun) dan Yana(14 tahun)'. Kalau korang, excited dak bila terbaca tajuk camtu? Mestilah excited kan plus terkejut kan? Pastu aku duk usha lah benda tu. Then tengoklah benda tu sampai habis. And yeah, diorang sweet nak mampus.Aku sengih macam kerang busuk kay sepanjang tengok benda tu. Haha And tetiba, satu perasaan terdetik dalam hati aku..................................Jeng jeng jeng................................'Kalau aku nak camtu, boleh dak?' Hahaha gatal tak aku? Gatal kann? Hahaha >.<

Oh wait, korang nak tengok video tu tak? Jap aku post ....

Haa nah, ambik tengok puas-puas. Pause dulu tau lagu kat sebelah tu okay. Aku confirm korang akan tersenyum sama macam aku. Haha k ah, usha sampai berabis tahu video tu. Sweet angat angat. Awwww <3 Hikhik hope aku dengan icam nanti camtu :p k gatal. Haha dah ah bye. 
 Umi aku cakap, tu bukannya jodoh, tu gatal namanya =.= Haha maaflah, umi aku  terlampau open minded sangat. Peace (y)