Haha Pakwe Baru Iteww :D
was posted at 08:58 with 0 comments
Ehem ehem Assalamualaikum Apa khabar nie haa semua Sihat tak Ohh sihat eh Haa bagus aa tu Kita pun sihat jugak Hahaha Tambah tambah lagi lepas ada boyfriend baru *cough* Haa jealous lettew kan kan Alaa haha Kite pun baru 2 hari dengan dia Watlek aaa Baru lagi haa 

Even aku dengan dia baru 2 hari Tapi dia memang comel aaa Dia berani kot call aku Hahaha baru 2 hari wehh Dia call aku sebab nak pujuk aku Haaaa baru 2 hari aku dah buat perangai dengan dia Bagus budak Alia nie *babap bontot* And then yang lagi buat aku cair dengan dia Dia punya suara ohh Sumpah buat tak jadi nak merajuk dengan dia Hahaha Sayang pahal lu punya suara sweet sangat Adoi wa cair k cair ._.

 Eh lupa nak story acano aku kenal dia nie Aku kenal dia dekat satu group nie aaa Dia selalu post nak cari gf baru Aku pun apa lagi Try aaa komen dekat situ Promote diri bhai Hahaha And then aku main komen-komen dengan dia Dia nie peramah jugak aaa Aku memang suka budak peramah nie Haha And then tak lama lepas tu dia add Aku pun pe lagi enn enn approve aaa Lagipun hati dah rasa berkenan senanyee Haha *tutup muka dengan bantal*  And then main intro-intro Tambahan pulak aku memang nak cari bf sorang Hahaha Apa lagi kenal kenal aa dengan dia Okay satu je perangai dia yang aku tak berape nak suka aaa Dia nie enn Ya Allah kalau nak tunggu reply IM Memang berjanggut rasa Hahaha bapak lama ohh Adoi *tepuk dahi* Pastu dah kenal kenal 2-3 hari Dia mintak number phone Hahaha time tu memang rasa macam nak shuffle masa tu jugak aa *LMFAO song turn on* *shuffle jap* Hahaha K ._. 

Haa pastu enn malam tu kitorang text aaa Text punya text Tetiba dia hantar camnie 'Ehem , you nak tak kalau jadi gf i ? Hehe ' Okay masa tu memang aku rasa nak jerit tapi tutup dengan bantal Merah padam sial muka aku Hahaha Tapi enn dia nie memang sweet kot Sumpah tak tipu ._. Hmm tapi tapi dia jauh aaa Dia stay Klang Aku stay Kuantan Hmm hmm :'/ Tapi takpe lah Orang cakap kalau Long Distance Relay nie menguji kita Takpe-2 aku sabar One day nanti jumpa lah tu Hehehe

Ehh ehhh aku cerita panjang lebar nie enn Mesti korang nak tahu sape dia enn ? Ehem ehem testing testing *cough*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
scrol sikit je lagi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Betul nak tengok nie? Jap eh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tadaaaaaaaaaaaaaa !

Haaa tahu aaa tak handsome macam Bf korang Tapi yang nie lah yang aku sayang sekali :D
Btw , 12 am nie birthday dia aaa >.<

HAPPY BIRTHDAY SAYANG :-*
I LOVE YOU SO MUCH THAN YOU EVER KNOW n_nv