It Sokay ..............................
was posted at 05:33 with 0 comments
Assalamualaikum and Hi :')

Dia jahat. Fullstop.

Dia jahat. Jangan ambil berat pasal dia langsung . Jangan berkawan dengan dia langsung . Dia tak reti nak menghargai orang lain . Yes , itu Nurfarhah Alia.


Ya Allah , kenapa berat sangat dugaan yang Engkau berikan kepadaku ?
Aku tak kuat untuk menghadapinya Ya Allah ...

Semalam , ditinggalkan lagi . Yes , aku memang suka sangat weh . Suka sangat .
Aku tak sangka kau sama macam yang lain .
Aku bodoh sebab sayangkan kau . B O D O H -.-
Kalau aku tahu macam nie jadinya , aku takkan sayang kau weh . 
Sumpah cakap . TAKKAN .

Weh kau , aku harap kau jumpa yang lebih better dari aku okay :')
Aku tahu kau tinggalkan aku sebab kau dah jumpa yang baru kan ? Yes , aku tahu .
K , Capital N . gudluck keyh :')