I Love You New Boyfriend ♥
was posted at 01:08 with 0 comments
Hai Assalamualaikum :) Saya kan sebenarnya kan ................................ dah DITAKEN ! And yes finally , Saya ada boyfriend :')
Kenapa dia comel sangat ? iJelly Bye --,

He is Amir Shahril :)
He is my love . I love you so much sayang . Trust me baby :*
Terima kasih sebab terima saya yang tak sempurna nie . 
Semua orang tak sempurna kan dalam dunia nie kan ?
Yes , I know it :')

Awak , tolong jaga hati saya nie okay. Jangan bagi dia retak or pecah k . 
Kita tugaskan dekat awak nie tahu . Heee ^^
Kita kan , happy gegila awak . 
Happy sangat sangat sangat ! Auumm >.<
Ish , I love you lah . 
Kita sayang awak . And kita janji takkan sakitkan hati awak :')
Kalau salah sesikit , maafkan kita tau awak ? 
Maybe awak bukan cinta pertama saya , tapi Insyaallah , saya akan jadikan yang terakhir untuk saya :)


I Love You Till Jannah 
Insyaallah :)