Hmm ......... Im okay .
was posted at 10:41 with 0 comments
Hai Assalamualaikum :) Awak semua sihat ? Lamanya saya tak update blog saya . Kesian yea baby omey saya nie . hihi , buat ape tu ? Makan dah ? Dah ? Okay bagus :)

It just a fake smile . Yeah , fake smile :)


Hmm , sebenarnya 2-3 hari nie saya tak ade mood . Tak tahu kenapa . Rasa down sangat sangat . Takde yang nak bagi semangat dekat saya ke ? Takde ? Okay ........................... 
Boyfriend saya ? Ada . Dia lah yang happykan saya bila saya down . Dia lah yang buat saya senyum bila saya rasa nak menangis . Yes , thankyou sayang :* 

Hmm , takde orang ke sayang saya ? Semua yang saya sayang , semua lari . Sampai hati awak semua kan? Yes , saya sedar saya siapa . Bestfriend saya , semua buat hal masing masing . Semua sebok dengan bf masing masing . Okay , saya faham ............................................

Hmm , Shahril , kenapa suka off phone ? Dah 2 kali awak off phone awak .
Maybe awak cakap '2 kali je kot' tapi pada saya ........................ hmm , faham faham lah sendiri .
Saya tak suka kita gaduh sebab cemburu saya nie . Sumpah saya tak suka :')
Tapi tolong jaga hati saya nie .
Saya tak suruh banyak , saya suruh awak jaga hati saya je kan ?

Parent saya , macam tak suka saya . 
Bukan nak kutuk , this is just my luahan hati . Faham faham lah okay :)
Semua saya buat , semua salah . Takde yang betul . 
Dekat siapa saya nak mengadu ,dekat siapa lagi ?
I wish my arwah abah here :'/ Abah , sumpah Ya rindu abah :'(
Takpe , nanti Ya sedekahkan Al Fatihah supaya Abah tak sunyi yea :')

Saya penat tanggung sedih semua nie . Sumpah penat . 
Ya Allah , kau kuatkan lah hati aku nie . 
Alia , please move on .................................

Tapi satu je saya nak cakap dekat parents , kawan , bestfriend , Amir Shahril :-

Saya Sayang Awak Semua :')
even macammana sakit hati saya .