Alia is okay. But........................
was posted at 08:40 with 0 comments
Assalamualaikum. Hi Hi Hi :')
How your days guise? Good? Yeah, me too. Well, everything is being okay.
But, me....................... not to okay.

  Since 2-3 days nie, selalu text dengan dia sekejap je.
Kadang-2 dia tidur awal. Kadang-2 dia takde credit. Kadang-2 dia penat. Hmm, me is being understand.
Awak, awak tahu tak saya rindu awak? Tahu tak? Tahu taaaak? :'(
Please cakap tahu, please........................

Awak, saya tak suka perangai awak sekarang. Awak lain. Tak macam first yang saya kenal dulu. Awak macam ignore saya je kan? Yeah, I know who I am. Not deserved to be with you.............
But, Am I doing wrong to you sayang? If yes, forgive me. I love you so much. I don't want our relationship that we have build for 1 month nie hancur macam tu je. Only you, no more.

Saya suka sangat buruk dekat awak kan? Hati saya nie, entahlah. Susah sangat dah nak percayakan lelaki. But Im tryin' to trust you. Don't worry. I trust you sayang .......
Tapi kalau one day kita putus dsebabkan awak ada orang ketiga, saya janji saya takkan pernah percaya dekat mana-2 lelaki dah lepas nie. Yes, saya janji.

Awak, kalau awak baca nie, Saya nak awak tahu yang saya sayang awak macam saya sayang family saya.
Saya mungkin tak perfect, tapi saya akan cuba jadi yang terbaik untuk awak.