Updateeeee :D
was posted at 05:37 with 0 comments

Helloooooo, Assalamualaikum. Ehhh, lamanya saya tinggalkan blog saya. Puuuuhhhh, *tiup habuk atas keyboard* Eceyhhh . hahaha. Okayy, tadi siang, first day jadi senior. Hahaha, excited woo tengok Form 1 semua. Comel je tau . Tudung labuh sampai lutut haaa. Hahahha, ehh, saya pun macam tu jugak dulu . Nie semua pasal buku peraturan buku sekolah tu ahh. Stress baca buku tu. Hahaha, Ehhh, untuk junior yang disayangi , jangan pangil saya 'Akak' tau. Panggil Alia je okayy.Hahaha , Tadi kann budak junior kann pandang saya kerek je tau . Hahaha , awak pandang lahh saya acane pun , saye terima dengan hati yang terbuka. Hahahah, apsal saya baik nie? K, azam saya tu sebenarnya. Nak jadi senior paling baik dekat sekolah tu and disayangi junior. Hahahah , bagus tak azam saya? Bagus enn *keningkening* :D

Okayy, nak cerita pasal relay saya ahh. Hahaha, tak suka ke ? Pi mapuih hang lahh. Kesah mende aku dengan hang. HAHAHAHAHA, nie blog saya, saya punya hal ahh nak cite ape punn. Lempang kang baru tau :p HAHAHHAHAH, dah lama enn saya SINGLE ? Perghh, bosan derr, takde orang nak call, nak text semua tu. Hahahaha, K , watlek je ah kann ? Orang cakap, kalau dia jodoh kita, dia akan datang balik dekat kita. Tak lari gunung dikejar. Eceyhh, hahaha , Aphal saya nak berperibahasa bagai nie ? HAHAHAH . ehh , lantak ahh. Kaki nak ? *angkat kaki* . Ehhh , saya syok sendiri je kann tulis entry nie? HAHAHA , suka hati lahh . *jelingjeling* Ehh , btw Follow saya dekat Twitter okay sayang :*AliaKiddo . Hewhewhew , comey enn nama Twitter saya? *keningkening* Kalau comel , Follow ahh , jangan bukak je tau . Hahaha . Ok Done :*