Thankyou so much Rashdan :')
was posted at 06:14 with 0 comments
Hello Assalamualaikum :)
Harinie kann , saya kann malas nak merepek . Just nak straight to the point . Hahaha , bagus tak , bagus tak ? 
Haa , dulu kan saye suka merepek sebelum nak story something , and now nak cakap je terus . Hihihih ;)
Okay , lets begin babeyhh !

Harinie nak cerita pasal sorang budak Terengganu , Hihi :)
Hom , orang Terengganu weh , memang best ar bile cakak ganu ngan die nie , Haha .

Okay , first-first kitorang tegur megenur dekat Twitter cakap omputih tau , ber-Ai You lagi . Haaa kau :p Hahaha 
  Lepastu dah lama lama , aku dah tahu dia nie orang Terengganu . aku pn straight to the point je lah . Hahah , cakak ganu lalu ar . Tunggu bende agi ork ? :p

And then , ape yang buat aku terharu is dia nie caring gila okay .
Bukan macam budak lelaki lain . 
Alaa , dia nie macam nie ...
Okay lah , aku just cakap pasal condition aku ..
Haritu aku sedih gila babi , and then dia pn tegur apsal aku sedih .
And aku pn cakap ah yang aku nie tengah sedih marah and everything lah kan .
Pastu dia pujuk and dia suruh share cerita dgn dia .
Aku cakap aku just nak bersendirian dulu .
And then , 2-3 hari lepastu , dia IM tanya aku nie okay tak . Memang caring gila okay .
First time jumpa boys macam nie .
Hahaha .
Caring gila en ? :)


Okayy , dia nie handsome okay . Hahah , betol cakap . Handsome + Comel :)
Hihihihi :p
Tapi aku tak tahu lah dia nie TAKEN or tak ..
tapi rasenye TAKEN dah kot :)
Kejap eh , nak upload gambar dia :B
........................................................................................................................


Lahai , comel tak ? babyface ah mung :p Hahaha 


Hor , smart dop ? Smart op ? Hahaha :p


Hahaha , this is for Dan :)
Weh Dan , haha , jangan maroh eyh aku amek gambo mu nie . Haha , curi sunat :p
And one more thing , thanks sebab caring pasal aku okay :) 
Kekgi aku bagi Cadbury ke mu eyh ? Hihih :p

Saya buat entry pasal dia bukan sebab saya suka dia atau whatever , tapi kerana saya menghargai dia kerana ke-caring-an dia je ;)