Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)
was posted at 10:06 with 0 comments
*Nyanyi lagu Doraemon bahagian chorus* 
Eh , jumpa lagi lahh kita dua . Selamat bertemu kawan . Hahaha . 
Kan aku dah cakap tadi , aku akan update balik lepas habes Night Of The Museum 2 .
  
........................................................
Emm awak , awak ada nampak lain tak dalam blog kite ? 
What ?!!??!! Tak nampak ?? *cekak pinggang*
Hahaha , k gurau je , wehh , korang tak nampak ke ada something yang baru dalam blog aku nie ?
Ada Twitter kann dalam blog aku ? Hebat tak aku ? Hebat enn ? *kening kening*
Ohh , thankyou *sambut bunga* Hahaha .
.............................................................................................

Okay , ape aku melalut nie  .  Hahaha , back to our topic .
Yes , dari tadi aku sebok promote Twitter aku nie kan ? Korang nak tahu tak sebab ape ?
Ok , aku nak balik followers aku yang pada first account twitter aku tu . Wehh , sumpah akucakap aku sayang first acc tu . Tapi nak buat macammane enn , sape tau yang pandai-pandai pergi HACK account aku tu . Hmmm , cube korang tengok dekat atas sekali belah kiri . Tengok berapa followers . 3 orang je kan ? Dekat first acc aku , ada 152 . takde lahh banyak mana sangat tapi pada aku banyak ahh tu . Hmmmm :'/
Okay done untuk harinie . Bye , Iloveyou Xoxo :*