Hello , Im A Girl :D
was posted at 05:40 with 0 comments

Assalamualaikum , salam sejahtera *nasyid*
Hahaha , acanoo ? sedap tak saya nasyid ? Sedap enn ? *kening kening* 
Mekaseh mekaseh , nahh , Muuuuuaahhhhh :* atas dahi awak . Heeee >.<  Jangan marah ^^

Eh , harinie enn , saya nak update tentang err , ape eh ? Hahaha , 
Wait a minute , let me think .................................................

Yeahhh ! I got an idea . Im gonna tell about myself . Hahaha
Okay , aku bukan nak introduce diri nie , just nak cerita-cerita je okay .
Yeahh , let get start babeyhhhhhh . Puhh kanan puhh kiri . Hahaha
Bismillah dulu eh sebelum baca nie . Hahaha 
Sebab ada unsur-unsur yang akan membuatkan anda mengalirkan air mata .
Ecehh , takde lah , tipu je . Jommmmm mulaa !

.................................................................................................................

Yes , saya forever alone . Entah , saya rasa lebih better saya forever alone dari bercouple .
Bercouple susah , membazir masa , duit dan tenaga .
Tadi , tiba-tiba ex saya yang dah 2 tahun tak contact saya , text saya .
Saya tak tau mana dia dapat nombor telefon saya .
Hmmm , dia mintak saya jadi PRINCESS dia balik .
Maaf , saya dah serik kena game dengan awak dulu .

Kadang-kadang , bila on twitter , tengok ada couple tengah sweet-swet dekat TL . 
Tak nafi lah enn , memang ahh jealous wooo . Lagi-lagi Fanaa dengan Hafeez , sweet gila boleh tak ? 
Hahaha , kadang-kadang , senyum sorang-sorang baca tweet diorang dua orang . Sweet tau . 
And then Emir Danial dengan Yayan . Ya Allah , I think Emir Danial is the romantic guy ever tau tak .
Semua tweet yang dia tweet , semuanya untuk PRINCESS dia iaitu Yayan . Same goes to Yayan , tweet tu untuk PRINCE dia je iaitu Emir Danial .
 Itu cinta burung biru :) Yeahh , cinta burung biru . Hahaha :p

Eh ehh , saya bila nak dapat macam tu ? Kan saya dah cakap , saya FOREVER ALONE .
Alia , kau jangan nak berangan lah eh dapat macam tu . Sebab sampai mati pon kau tak dapat macam tu .
Mind that okay Alia !

Okay , and then pasal pelajaran saya .
Alhamdulillah okay . 
Saya boleh belajar tanpa gangguan sebab monyet-monyet tahun lepas dah turun kelas .
Hahahaha . diorang memang monyet + beruk . 
Mengacau saya tak habes habes .
Terutama Badrul . Ya Allah , kalau aku dapat sepak dia tu , memang ahh best gila . Hahaha . 
Lama dah berangan camtu , tapi tak dapat . Wuwuwu *lap air mata*

Lagi , apa ehh ? Ohh , lupa nak cerita .
 Awak , best tak lagu blog kita ? Hahaha . best enn ? *kening kening* 
Tengok ahh sapa yang pilih . Hahaha :p
And then awak mesti cakap yang saya nie kuat update blog en ? 
Yes saya  memang suka update blog . 
So , who care ? 
When I liked to update , I will update .
Updating and editing blog is part of my hobby right now .
Hahahaha LOL :p
Eh , comelnyaaa gambar dekat atas tu *tutup muka* :*

Okay , what next ? Okay nothing .
Ehh jap jap , follow yeah Twitter saya . Tak susah pun , click je dekat FOLLOW @AliaKiddy tu . Kan senang ? Hahaha :p
Eh , panjangnya entry aku kali nie . Yeahh , memang banyak benda aku tulis dekat blog nie .
Kalau tak dekat blog , dekat mana lagi kann nak luah perasaan ? Kan ? :)
Okay bye readers , Iloveyou :*