OWL necklace HARAM !
was posted at 21:45 with 0 comments
Assalamualaikum . Okay , harinie satu malaysia kecoh dengan satu fonemena . *cheewahh , fenomena lah sangtam. K , now OWL necklace dah HARAM taw sebab dia ade kaitan dengan FREEMASON . k , tak taw FREEMASON tu ape ? gi cari kat google keyhh . Hmm , you know what ? pagi nie aku bukak FB aku , dah penuh news feed aku pasal OWL necklace tu HARAM . K , aku sedih sebenarnye sebab aku baru nak beli rantai . Cause now pakai rantai tu was like trend dah kat Malaysia nie . Hmm , k , nak tau lebih lanjut tak pasal cerita nie ? Cepat klik SINI .
Keyhh , now kann aku rasa blog yang Haiyum Haffiz nie mesti terkenal sebab die dah sebarkan satu cerita . now , ramai yang taklehh terima kenyataan yang OWL necklace tu dah HARAM ! K , first aku bace cerite nie , aku macam nak mencarut macam-2 . because aku tak penah pakai rantai nie . and then tiba-2 nak pakai ade pulak kuar brita pasal rantai nie HARAM ! memang macam siot je -.-' . yang dah pernah merasa pakai rantai tu , takpe lahh , boleh trime kenyataan yang rantai tu HARARM cause die dah penah pakai . aku nie , hmmm , pakai dalam mimpi jelahh jawabnye . K sedih T.T . K ,now aku taknak pakai rantai jenis tu , aku nak pakai rantai loket elmo pulak . K , comel kann? takde kate haram or whatever kann ? hahahah , KBye .


K now tgok jelahh , cam hampehh rase aku punye perasaan HAMPA ayng terlampau nie -.-v