Throw away the JEALOUSY .
was posted at 07:56 with 0 comments

Okayy , aku rasa nak pergi dekat satu tempat yang sunyi and then takde org , biar aku sorang je duk kat situ . and then JERIT KUAT-2 pastu nak campak perasaan cemburu aku yang terlampau nie kat dalam laut . biar orang lain pulak yang kutip perasaan jealous aku nie . Sumpah aku cakap , aku sakit hati bila simpan perasaan jealous nie . okay , memang aku tipu dekat dia yang pasal aku tak jealous bila dia chat dengan perempuan lain . bila wtw dgn perempuan lain . Yelahh kann , bila aku jealous sangat , dyer marah aku . sumpahh aku takut dah kena marah ngn die , kena ignore dgn dyer . bila dyer ignore , okayy rasa mcm nak makan pil yang ada bahan kimia kat dalam tu . Stress bila sehari tak text dgn dyer .Okayy , Dear JEALOUSY , please go away from my heart forever . I don't need you moree in my heart . I have Him and he's gonna mad of me because of you . I hate you JEALOUSY , because of you , i'm almost lost Him . You are the reason why i'm always struggle with Him . -.-' Okayy , thankyou JEALOUSY . I HATE YOU .

JEALOUSY , nanti kau tgoklahh k , aku akan cincang kau jadi daging cincang nanti .