INDONESIA ^oo^
was posted at 06:24 with 0 comments

Tadi , kecut jee tgok si indonesia dah score 1 . naseb baik ada Asrarudin , pakwe saye tu yang jaringkan gol *perasan . HAHA XD . thankyou babyy :* Okay , sumpahh aku benci tgok player indonesia . muka macam mintak terajang je sorang-2 . Hishhh , sorg rambut kerinting , sorg nama pelik , sorg botak and macam-2 lagi lahh . Ergghhh --' Aku lebih rela tgok player Malaysia buat bola outside dari tgok player indonesia buat score . =..= And then penyokong indonesia , macam BODOH je main menda alah tu . Oppss lupa , diorang takde BB sebab tu bising main menatang alah tu . HAHAHA . referee pun same gak . macam berat sebelah . sikit-2 angkat kad tu . kalau angkat dekat player indonesia , takpe jugak . nie angkat dekat player Malaysia . adoyaii -..- Okayy , harinie aku rasa nak mengutuk indonesia je . HAHAHA *gelak jahat XD . memang patut punn kena kutuk . sakit hati aku tgok diorang mainn . kasar gila babeng --' Memang ahh , aku rasa kalau indonesia kalah , habes kena kutuk habes-2 dgn rakyat Malaysia . HAHAHAHA . dekat news feed facebook aku , belambak status pasal bola nie . Okayy , untuk HARIMAU MUDA , do your best okay babyy . Rakyat Malaysia harapkan korang je nie . Okayy , aku nak tgok si beruk indonesia nie main dengan harimau Malaysia . Kbyee :*

Rambut Diego comel ? Errr -..-